cuti-cuti Bukit Merah Laketown Resort......

Hai kawan-kawan,

sonok becuti dengan family..macam aku yang punyerrr... memang puas hati......
menginap kat sana 1 bilik RM 150.00.. aku ambik 2 bilik ..


Nie ayah aku... yang comel dan kelakar....


pic nie time baru sampai...... bukan main sonok anak aku....nak mandi-manda

Lepas kite mandi manda atau yang tak nak mandi tu leh lee shooping kat sini.... cam biasa lah barang-barang cam pelekat peti ais, topi, kipas... dan sebagainyerrrrr.....


kat belakang aku tu  pintu masuk ke tempat madi manda.... tapi kene beli tiket dulu.......



kalau dah  mandi ... lupa segala masalah dunia... bukan main lagi anak-anak aku nie.. 


same tak muka kitaorang .. anak mak lah katakan... habiske  cucu muka cam opahnyerrr








selesai sudah jalan-jalan ke Bukit Merah Laketown Resort...

kepada sesiapa yang belom sampai... tempat nie memang sesuai sangat untuk anak-anak sebab.. tempat mandi manda kat sini memang banyak pilihan... jommmm    beramai-ramai